محل تبلیغات شما
۳ - زبان بدن برای فروش حضوری یکی از وظایف فروشنده یادگیری زبان بدن می باشد. کوچک و بزرگ کردن چشم ها، حرکت دادن حالت دست ها، فرم ایستادن، راه رفتن، نشستن، آراستگی ظاهر، نحوه ی لباس پوشیدن، میزان لبخند زدن در حین صحبت، همه این ها عواملی است که باید توسط فروشنده رعایت گردد تا مشتری را برای خرید محصول ، کالا و خدمات جلب کند. برای فروشندگان خیابانی و یا به عبارتی دست فروشان رعایت این نکته کاملا ضروری می باشد.

انواع روش های تبلیغات (بخش سوم)

انواع روش های تبلیغات (بخش دوم)

انواع روش های تبلیغات (بخش اول)

ها، ,فروشنده ,زبان ,رعایت ,، ,کالا ,می باشد ,زبان بدن ,خرید محصول ,را برای ,محصول ،

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها